Ayam Chick Chick Pot Holder c"}

 Ayam..ayam..ayam masak merah, ayam gulai, ayam bakar, ayam goreng, ayam perchik. ?
Tapi ini Ayam Chick Chick PotHolder. Kitchen rumah teman konon nak buat kitchen english setail gitu..berangan lebih gitu le. ? tp biasanya english style kan decor nya mahal ya amat. so "buat sendiri deeeh!", macam my indo crochet friend said.

Duit pon ciput, kita buat sendiri ya. Tapi kalau lazy nak buat dakpe..
Kalau ada sesiapa berminat nak beli, boleh lah order contact di Pinkyfrog_Real FB. Agak-agak ada ke orang nak beli potholder ayam nih? ? Dakpe lah..syok-syok teman jek buat nya pong. Ayam potholder tu cam kena chicken pox. pulak. Ayam belang ada & ayam bontot merah.

Pinkyfrogshop & family ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada rakan-rakan yang selalu jalan-jalan di Pinkyfrogshop ini. Terima kasih juga kepada pembeli buku jahitan crochet Siri 1 tu. Photo di dalam buku itu, dengan budget camera cheap, gambar pon blur-blur yellow gitu. Tapi insyaallah akan di naik taraf lagi kandungan buku bagi siri akan datang. Doakan teman sehat-sehat untuk menulis pattern di buku 2 ini. Semoga kalian mendapat manfaat daripada nukilan sempoi Pinkyfrog itu.  ??????



PROUDLY MALAYSIAN. Please support local handmade products.
Ayam Chick Chick Pot Holder pattern by Pinkyfrogshop.
All item are made with lots of care by Pinkyfrog. 

Nanti sambung celoteh lagi. Tee Hee!. (???*).Ayam Chick Chick Pot Holder c

No comments: